למה אתם צריכים עורך דין גירושין שהוא גם מגשר?

עורך דין גירושין

 

אחוזי הגירושין בעולם רק עולים ועולים, ואם גם אתם החלטתם להתגרש דעו שאתם לא לבד. שלי גמליאלי, עורכת דין ומגשרת, מסבירה שהליך הגירושין עלול להיות קשה ומתיש ולגרום לריבים ולקרבות אינסופיים, וכדי לעבור אותו בצורה טובה ובריאה יותר כדאי לבחור עורך דין גירושין שהוא גם מגשר.

עורך דין גירושין- מתגרשים

פניתם לייעוץ זוגי, דיברתם עם ההורים ונעזרתם בחברים, אבל כל המאמצים לא עזרו לכם להשיב את הקשר על כנו- החלטתם, מתגרשים. בית עם גינה? מכונית או שתיים? רהיטים ומוצרי חשמל לרוב? הייתם נשואים מספר שנים, ובטח יש לכם רכוש משותף, ובמסגרת הליך הגירושין יוחלט כיצד יחולק הרכוש שלכם ואופי המשמורת על הילדים.

נפרדים?

חשוב להבין שגירושין הם לא בדיוק סוף פסוק ליחסים ביניכם. אם יש לכם ילדים אתם כנראה תהיו בקשר מסוים. לא משנה אם תחליטו על משמורת משותפת או על דרכי חלוקה אחרות, תהיו חייבים לתקשר כדי שילדיכם יגדלו בצורה הטובה ביותר.

עורך דין גירושין ומגשר

הליכי גירושין עלולים להתנהל בצורה מכוערת תוך ריבים אינסופיים ובוץ שנזרק לכל עבר, אבל אתם חייבים להבין שלטובתכם עדיף שההליך יעבור בצורה חלקה. לא משנה כמה פגע בכם האדם שבצד השני, לטובת הילדים שלכם כדאי שתעשו את זה בצורה טובה. כדי להצליח בכך כדאי שתפנו אל עורך דין לענייני משפחה או עורך דין גירושין שהוא גם מגשר, שיוכל לסייע לכם לקיים משא ומתן יעיל ולהגיע להסכם גירושין שיקבל תוקף בבית המשפט.

ומה לגבי מגשר שאינו עורך דין?

תפקידו של המגשר לפתור סכסוכים בצורה ידידותית ויעילה יותר, ובשוק תוכלו למצוא מגשרים רבים המתמחים בתחומים שונים. אמנם יש מגשרים רבים, אבל לא כולם בעלי ההשכלה המתאימה לסייע לכם. מגשר שעבר קורס גישור גירושין בסיסי בלבד אינו דומה למגשר שבכובעו השני הוא גם עורך דין המתמחה בתחום הגירושין.

ההליך המשפטי

קשה עד בלתי אפשרי להפריד בין המושגים הליך גירושין והליך משפטי, ובחירה במגשר שאינו בקיא ומוכשר להתמודד בשדה המשפטי תהיה לרעתכם בהמשך הדרך. לא משנה כמה המגשר סימפטי, ידידותי ומוכשר, אם הוא לא מתמצא בתחומי המשפט הוא יתקשה לסייע לכם. גם אם אתם בטוחים שתוכלו להסתדר ללא הליך משפטי, אתם לא באמת יודעים מה יילד התהליך. בחירת עורך דין גירושין שהוא גם מגשר תאפשר לכם לרכז את הטיפול כולו דרך אדם אחד המתמחה בשני התחומים.

לתיאום פגישת ייעוץ

סגירת תפריט
נגישות